Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GameControllerNameForIndex

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GameControllerNameForIndex

Użyj tej funkcji, aby otrzymać nazwę zależną od implementacji dla kontrolera gier.

Składnia

const char* SDL_GameControllerNameForIndex(int joystick_index)

Parametry funkcji

joystick_index indeks urządzenia, do wartości SDL_NumJoysticks().

Wartość zwracana

Zwraca nazwę kontrolera zależną od implementacji lub NULL, jeśli kontroler nie posiada nazwy lub przekazany indeks jest niepoprawny.

Przykładowy kod

for (int i = 0; i < SDL_NumJoysticks(); ++i)
{
    const char *name = SDL_GameControllerNameForIndex(i);
    if (name)
    {
        printf("Joystick %i has game controller name '%s'\n", i, name);
    }
    else
    {
        printf("Joystick %i has no game controller name.\n", i);
    }
}

Uwagi

Funkcję tę można wywoływać przed otwarciem jakiegokolwiek kontrolera gier.

Parametr joystick_index jest taki sam jak device_index przekazywany do SDL_JoystickOpen().

Wersja

Funkcja dostępna od SDL 2.0.0.

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.