Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_GameControllerNameForIndex
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby otrzymać nazwę zależną od implementacji dla kontrolera gier.
const char* SDL_GameControllerNameForIndex(int joystick_index) |
joystick_index | indeks urządzenia, do wartości SDL_NumJoysticks(). |
for (int i = 0; i < SDL_NumJoysticks(); ++i) { const char *name = SDL_GameControllerNameForIndex(i); if (name) { printf("Joystick %i has game controller name '%s'\n", i, name); } else { printf("Joystick %i has no game controller name.\n", i); } } |
Parametr joystick_index jest taki sam jak device_index przekazywany do SDL_JoystickOpen().
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.