Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_GameControllerOpen
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby otworzyć kontrolera gier do używania w twojej aplikacji.
SDL_GameController* SDL_GameControllerOpen(int joystick_index) |
joystick_index | indeks urządzenia, do wartości SDL_NumJoysticks(). |
/* Otwórz pierwszy dostępny kontroler gier. */ SDL_GameController *controller = NULL; for (int i = 0; i < SDL_NumJoysticks(); ++i) { if (SDL_IsGameController(i)) { controller = SDL_GameControllerOpen(i); if (controller) { break; } else { fprintf(stderr, "Could not open gamecontroller %i: %s\n", i, SDL_GetError()); } } } |
Indeks przekazany jako argument odnosi się do n-tego kontrolera gier w systemie. Indeks ten nie jest wartością, która będzie identyfikowała ten kontroler w przyszłych zdarzeniach z nim związanych. Zamiast tego będzie używany identyfikator id egzemplarza joysticka (SDL_JoystickID).
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.