Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GameControllerName

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GameControllerName

Użyj tej funkcji, aby otrzymać nazwę zależną od implementacji dla otwartego kontrolera gier.

Składnia

const char* SDL_GameControllerName(SDL_GameController* gamecontroller)

Parametry funkcji

gamecontroller identyfikator kontrolera gier zwrócony poprzednio przez SDL_GameControllerOpen()

Wartość zwracana

Zwraca nazwę kontrolera zależną od implementacji lub NULL, jeśli kontroler nie posiada nazwy lub przekazany identyfikator jest niepoprawny.

Przykładowy kod

SDL_GameController *controller = NULL;
for (int i = 0; i < SDL_NumJoysticks(); ++i)
{
    controller = SDL_GameControllerOpen(i);
    if (controller)
    {
        break;
    }
}

if (controller)
{
    printf("Found a valid controller, named: %s\n", SDL_GameControllerName(controller));
}

Uwagi

Jest to ta sama nazwa, co zwracana przez SDL_GameControllerNameForIndex(), lecz jako parametr funkcja przyjmuje identyfikator kontrolera zamiast (niestabilnego) indeksu urządzenia.

Wersja

Funkcja dostępna od SDL 2.0.0.

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.