Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GameControllerClose

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GameControllerClose

Użyj tej funkcji, aby zamknąć sterownik gier poprzednio otwarty za pomocą SDL_GameControllerOpen().

Składnia

void SDL_GameControllerClose(SDL_GameController* gamecontroller)

Parametry funkcji

gamecontroller identyfikator kontrolera gier zwrócony poprzednio przez SDL_GameControllerOpen()

Przykładowy kod

/* Próba otwarcia każdego kontrolera. */
for (int i = 0; i < SDL_NumJoysticks(); ++i)
{
    if (SDL_IsGameController(i))
    {
        SDL_GameController *controller = SDL_GameControllerOpen(i);
        if (controller)
        {
            SDL_GameControllerClose(controller);
        }
        else
        {
            fprintf(stderr, "Could not open gamecontroller %i: %s\n", i, SDL_GetError());
        }
    }
}

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.