Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GameControllerEventState

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GameControllerEventState

Użyj tej funkcji, aby odczytać bieżący stan, włączyć lub wyłączyć zdarzenia obsługujące kontrolery gier. Nie spowoduje to wyłączenia zdarzeń joysticka, które również mogą być wyzwalane przez kontroler (zobacz na SDL_JoystickEventState()).

Składnia

int SDL_GameControllerEventState(int state)

Parametry funkcji

state może mieć wartość SDL_QUERY, SDL_IGNORE lub SDL_ENABLE

Wartość zwracana

Zwraca tę samą wartość, co przekazana do funkcji, za wyjątkiem wartości -1 (SDL_QUERY), która zwróci stan bieżący.

Przykładowy kod

printf("%i\n", SDL_GameControllerEventState(SDL_QUERY));  /* wypisuje 1 */
printf("%i\n", SDL_GameControllerEventState(SDL_IGNORE)); /* wypisuje 0 */
printf("%i\n", SDL_GameControllerEventState(SDL_QUERY));  /* wypisuje 0 */

Uwagi

Jeśli zdarzenia kontrolera są wyłączone, musisz wywołać samodzielnie SDL_GameControllerUpdate() is sprawdzić sobie stan kontrolera, gdy ta informacja jest ci potrzebna.

Do SDL_GameControllerEventState() można przekazać dowolną liczbę, lecz efekt będą miały jedynie wartości -1, 0 i 1. Inne liczby zostaną po prostu zwrócone.

Wersja

Funkcja dostępna od SDL 2.0.0.

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.