Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_ControllerButtonEvent
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Struktura zawiera informację zdarzeniu związanym z przyciskami kontrolera gier.
Uint32 | type | SDL_CONTROLLERBUTTONDOWN lub SDL_CONTROLLERBUTTONUP. |
Uint32 | timestamp | czas zdarzenia. |
SDL_JoystickID | which | identyfikator joysticka. |
Uint8 | button | przycisk kontrolera (SDL_GameControllerButton). |
Uint8 | state | SDL_PRESSED lub SDL_RELEASED. |
len_mult jest mnożnikiem długości potrzebnym do określenia rozmiaru konwertowanych danych. Bufor dźwiękowy może wymagać większego rozmiaru niż dane oryginalne lub skonwertowane. Przydzielony w pamięci bufor powinien posiadać rozmiar równy len*len_mult.
len_ratio jest współczynnikiem długości skonwertowanych danych w stosunku do danych oryginalnych. Gdy konwersja dobiegnie końca, musisz wiedzieć, ile danych w buforze stanowią skonwertowane dane audio. Rozmiar tych danych w bajtach wynosi len*len_ratio. Jest to bardzo podobne do len_mult, jednakże, gdy skonwertowane dane są krótsze od oryginalnych, len_mult przyjmuje wartość 1. len_ratio z drugiej strony będzie liczbą ułamkową pomiędzy 0 a 1.
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.