Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
©2021 mgr Jerzy Wałaszek
|
|
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
SDL2Interfejs SDL2:SDL_ControllerButtonEvent |
|
|
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2. Oryginał znajdziesz pod tym adresem: https://wiki.libsdl.org/CategoryAPI.
SDL_ControllerButtonEvent |
|||||||||||||||
Struktura zawiera informację zdarzeniu związanym z przyciskami kontrolera gier. Pola danych
len jest długością w bajtach oryginalnych danych audio. len_mult jest mnożnikiem długości potrzebnym do określenia rozmiaru konwertowanych danych. Bufor dźwiękowy może wymagać większego rozmiaru niż dane oryginalne lub skonwertowane. Przydzielony w pamięci bufor powinien posiadać rozmiar równy len*len_mult.len_ratio jest współczynnikiem długości skonwertowanych danych w stosunku do danych oryginalnych. Gdy konwersja dobiegnie końca, musisz wiedzieć, ile danych w buforze stanowią skonwertowane dane audio. Rozmiar tych danych w bajtach wynosi len*len_ratio. Jest to bardzo podobne do len_mult, jednakże, gdy skonwertowane dane są krótsze od oryginalnych, len_mult przyjmuje wartość 1. len_ratio z drugiej strony będzie liczbą ułamkową pomiędzy 0 a 1. Powiązane enumeracjePowiązane strukturyPowiązane funkcje |
![]() |
Zespół Przedmiotowy |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.