Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_ControllerButtonEvent

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_ControllerButtonEvent

Struktura zawiera informację zdarzeniu związanym z przyciskami kontrolera gier.

Pola danych

Uint32 type SDL_CONTROLLERBUTTONDOWN lub SDL_CONTROLLERBUTTONUP.
Uint32 timestamp czas zdarzenia.
SDL_JoystickID which identyfikator joysticka.
Uint8 button przycisk kontrolera (SDL_GameControllerButton).
Uint8 state SDL_PRESSED lub SDL_RELEASED.
len jest długością w bajtach oryginalnych danych audio.

len_mult jest mnożnikiem długości potrzebnym do określenia rozmiaru konwertowanych danych. Bufor dźwiękowy może wymagać większego rozmiaru niż dane oryginalne lub skonwertowane. Przydzielony w pamięci bufor powinien posiadać rozmiar równy len*len_mult.

len_ratio jest współczynnikiem długości skonwertowanych danych w stosunku do danych oryginalnych. Gdy konwersja dobiegnie końca, musisz wiedzieć, ile danych w buforze stanowią skonwertowane dane audio. Rozmiar tych danych w bajtach wynosi len*len_ratio. Jest to bardzo podobne do len_mult, jednakże, gdy skonwertowane dane są krótsze od oryginalnych, len_mult przyjmuje wartość 1. len_ratio z drugiej strony będzie liczbą ułamkową pomiędzy 0 a 1.

Powiązane enumeracje

Powiązane struktury

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.