Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_SetRenderTarget

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_SetRenderTarget

Użyj tej funkcji, aby ustawić teksturę jako bieżącą docelową powierzchnię rysunkową.

Składnia

int SDL_SetRenderTarget(SDL_Renderer* renderer,
                        SDL_Texture*  texture)

Parametry funkcji

renderer kontekst graficzny
texture docelowa tekstura, która musi być utworzona ze znacznikiem SDL_TEXTUREACCESS_TARGET, lub NULL dla standardowej powierzchni rysunkowej.

Wartość zwracana

Zwraca 0 przy sukcesie lub ujemny kod błędu przy niepowodzeniu; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Uwagi

Przed użyciem tej funkcji powinieneś sprawdzić bit SDL_RENDERER_TARGETTEXTURE w znacznikach struktury SDL_RendererInfo, aby sprawdzić, czy są obsługiwane tekstury docelowe.

Standardową powierzchnią rysunkową jest okno, dla którego został utworzony dany kontekst graficzny.

Wersja

Funkcja dostępna od SDL 2.0.0.

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.