Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
©2021 mgr Jerzy Wałaszek
|
|
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
SDL2Interfejs SDL2:SDL_SetRenderTarget |
|
|
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2. Oryginał znajdziesz pod tym adresem: https://wiki.libsdl.org/CategoryAPI.
SDL_SetRenderTarget |
|||||
Użyj tej funkcji, aby ustawić teksturę jako bieżącą docelową powierzchnię rysunkową. Składnia
Parametry funkcji
Wartość zwracanaZwraca 0 przy sukcesie lub ujemny kod błędu przy niepowodzeniu; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.
Uwagi
Przed użyciem tej funkcji powinieneś sprawdzić bit SDL_RENDERER_TARGETTEXTURE w
znacznikach struktury SDL_RendererInfo, aby sprawdzić, czy są obsługiwane
tekstury docelowe.
Standardową powierzchnią rysunkową jest okno, dla którego został utworzony dany kontekst graficzny. WersjaFunkcja dostępna od SDL 2.0.0.
Powiązane funkcje |
![]() |
Zespół Przedmiotowy |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.