Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_SetRenderDrawColor
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby ustawić kolor dla operacji rysunkowych (prostokąt, linia i czyszczenie).
int SDL_SetRenderDrawColor(SDL_Renderer* renderer, Uint8 r, Uint8 g, Uint8 b, Uint8 a) |
renderer | kontekst graficzny. |
r | składowa czerwona koloru, który będzie używany na docelowej powierzchni rysunkowej. |
g | składowa zielona koloru, który będzie używany na docelowej powierzchni rysunkowej. |
b | składowa niebieska koloru, który będzie używany na docelowej powierzchni rysunkowej. |
a | wartość kanału alfa (przezroczystość) używana przy rysowaniu na docelowej powierzchni graficznej; zwykle ma wartość SDL_ALPHA_OPAQUE (255), co oznacza kolor nieprzezroczysty. Użyj funkcji SDL_SetRenderDrawBlendMode do określenia sposobu, w jaki kanał alfa będzie używany. |
SDL_SetRenderDrawColor(renderer, 255, 0, 0, 255); SDL_Rect rectangle; rectangle.x = 0; rectangle.y = 0; rectangle.w = 50; rectangle.h = 50; SDL_RenderFillRect(renderer, &rectangle); |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.