Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2025 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_SaveBMP
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby zapisać powierzchnię graficzną w pliku BMP.
int SDL_SaveBMP(SDL_Surface* surface, const char* file) |
surface | struktura SDL_Surface zawierająca obraz do zapisu w pliku. |
file | plik do zapisania obrazu. |
![]() |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2025 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.