Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_RenderClear
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby wypełnić bieżącą docelową powierzchnię rysunkową kolorem rysowania.
int SDL_RenderClear(SDL_Renderer* renderer) |
renderer | kontekst graficzny. |
#include "SDL.h" int main(int argc, char* argv[]) { SDL_Window* window; SDL_Renderer* renderer; /* Initialize SDL. */ if (SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) < 0) return 1; /* Utwórz okno do rysowania. */ window = SDL_CreateWindow("SDL_RenderClear", SDL_WINDOWPOS_CENTERED, SDL_WINDOWPOS_CENTERED, 512, 512, 0); /* Musimy wywołać call SDL_CreateRenderer, aby funkcje rysowania odnosiły się do tego okna. */ renderer = SDL_CreateRenderer(window, -1, 0); /* Wybierz kolor rysowania. Tutaj jest to kolor czerwony. */ SDL_SetRenderDrawColor(renderer, 255, 0, 0, 255); /* Wyczyść całą powierzchnię okna wybranym kolorem. */ SDL_RenderClear(renderer); /* Do teraz rysowaliśmy za sceną. To ukaże nową, czerwoną zawartość okna. */ SDL_RenderPresent(renderer); /* Zostaw czas na obejrzenie okna. */ SDL_Delay(5000); /* Zawsze upewnij się, że sprzątasz. */ SDL_Quit(); return 0; } |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.