Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_PauseAudioDevice
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby wstrzymać lub wznowić odtwarzanie dźwięku na określonym urządzeniu.
void SDL_PauseAudioDevice(SDL_AudioDeviceID dev, int pause_on) |
dev | urządzenie dźwiękowe otwarte przez SDL_OpenAudioDevice(). |
pause_on | wartość niezerowa wstrzymuje odtwarzanie; wartość zero wznawia odtwarzanie. |
extern SDL_AudioDeviceID devid; SDL_PauseAudioDevice(devid, 1); // Funkcja dźwiękowa callback zostaje zatrzymana. SDL_Delay(5000); // Urządzenie dźwiękowe odtwarza ciszę przez 5 sekund. SDL_PauseAudioDevice(devid, 0); // Funkcja dźwiękowa callback znów jest wywoływana. |
Stan wstrzymania nie jest zapamiętywany kaskadowo; nawet jeśli wstrzymasz odtwarzanie kilka razy pod rząd, to pojedyncze wznowienie uruchomi ponownie odtwarzanie dźwięku na danym urządzeniu i na odwrót. Tym różni się ta funkcja od działania SDL_LockAudioDevice().
Jeśli chcesz tylko ochronić kilka zmienny przed warunkami wyścigu w twojej funkcji callback, nie powinieneś wstrzymywać urządzenia dźwiękowego, ponieważ doprowadzi to do przerw w odtwarzaniu dźwięku. Zamiast tego powinieneś użyć funkcji SDL_LockAudioDevice().
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.