Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2025 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_PauseAudio
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Ta funkcja jest przestarzałym środkiem wstrzymywania odtwarzania przez urządzenie dźwiękowe. Nowe programy powinny raczej korzystać z funkcji SDL_PauseAudioDevice().
void SDL_PauseAudio(int pause_on) |
pause_on | wartość niezerowa dla pauzy, wartość zerowa dla wznowienia odtwarzania. |
SDL_PauseAudio(1); // funkcja dźwiękowa callback zostaje zatrzymana. SDL_Delay(5000); // urządzenie dźwiękowe odtwarza ciszę przez 5 sekund. SDL_PauseAudio(0); // funkcja dźwiękowa callback znów zaczyna działać. |
SDL_PauseAudioDevice(1, pause_on); |
i przydatna jest tylko wtedy, gdy użyłeś przestarzałej funkcji SDL_OpenAudio().
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2025 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.