Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_PauseAudio

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_PauseAudio

Ta funkcja jest przestarzałym środkiem wstrzymywania odtwarzania przez urządzenie dźwiękowe. Nowe programy powinny raczej korzystać z funkcji SDL_PauseAudioDevice().

Składnia

void SDL_PauseAudio(int pause_on)

Parametry funkcji

pause_on wartość niezerowa dla pauzy, wartość zerowa dla wznowienia odtwarzania.

Przykładowy kod

SDL_PauseAudio(1);  // funkcja dźwiękowa callback zostaje zatrzymana.
SDL_Delay(5000);    // urządzenie dźwiękowe odtwarza ciszę przez 5 sekund.
SDL_PauseAudio(0);  // funkcja dźwiękowa callback znów zaczyna działać.

Uwagi

Funkcja ta odpowiada wywołaniu:
SDL_PauseAudioDevice(1, pause_on);

i przydatna jest tylko wtedy, gdy użyłeś przestarzałej funkcji SDL_OpenAudio().

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.