Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_JoystickNameForIndex

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_JoystickNameForIndex

Użyj tej funkcji, aby otrzymać zależną od implementacji nazwę joysticka.

Składnia

const char* SDL_JoystickNameForIndex(int device_index)

Parametry funkcji

device_index indeks joysticka do sprawdzenia (n-ty joystick w systemie).

Wartość zwracana

Zwraca nazwę wybranego joysticka. Jeśli nie można znaleźć żadnej nazwy, funkcja ta zwraca NULL; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Przykładowy kod

/* Wypisz nazwy wszystkich podłączonych joysticków */
int num_joy, i;
num_joy = SDL_NumJoysticks();
printf("%d joysticks found\n", num_joy);
for (i = 0; i < num_joy; ++i)
{
    printf("%s\n", SDL_JoystickNameForIndex(i));
}

Uwagi

Funkcję można wywołać przed otwarciem jakiegokolwiek joysticka.

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.