Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_JoystickName

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_JoystickName

Użyj tej funkcji, aby otrzymać zależną od implementacji nazwę joysticka.

Składnia

const char* SDL_JoystickName(SDL_Joystick* joystick)

Parametry funkcji

joystick struktura SDL_Joystick otrzymana z  SDL_JoystickOpen().

Wartość zwracana

Zwraca nazwę wybranego joysticka. Jeśli nie można znaleźć żadnej nazwy, funkcja ta zwraca NULL; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Przykładowy kod

/* Wypisz nazwy wszystkich podłączonych joysticków */
int num_joy, i;
num_joy = SDL_NumJoysticks();
printf("%d joysticks found\n", num_joy);
for(i = 0; i < num_joy; i++)
{
  SDL_Joystick *joystick = SDL_JoystickOpen(i);
  printf("%s\n", SDL_JoystickName(joystick));
}

Wersja

Funkcja dostępna od SDL 2.0.0.

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.