Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2023 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_GameControllerMapping
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby otrzymać bieżącą konfigurację kontrolera gier.
char* SDL_GameControllerMapping(SDL_GameController* gamecontroller) |
gamecontroller | kontroler gier, którego konfigurację chcesz otrzymać. |
#include "SDL.h" /* ... */ SDL_GameController *ctrl; int i; SDL_Init(SDL_INIT_GAMECONTROLLER); for (i = 0; i < SDL_NumJoysticks(); ++i) { if (SDL_IsGameController(i)) { char *mapping; SDL_Log("Index \'%i\' is a compatible controller, named \'%s\'", i, SDL_GameControllerNameForIndex(i)); ctrl = SDL_GameControllerOpen(i); mapping = SDL_GameControllerMapping(ctrl); SDL_Log("Controller %i is mapped as \"%s\".", i, mapping); SDL_free(mapping); } else { SDL_Log("Index \'%i\' is not a compatible controller.", i); } } |
Więcej informacji na temat konfiguracji kontrolerów gier znajdziesz w opisie funkcji SDL_GameControllerAddMapping().
![]() |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2023 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.