Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GameControllerGetAxis

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GameControllerGetAxis

Użyj tej funkcji, aby odczytać bieżący stan osi na kontrolerze gier.

Składnia

Sint16 SDL_GameControllerGetAxis(SDL_GameController*    gamecontroller,
                                 SDL_GameControllerAxis axis)

Parametry funkcji

gamecontroller kontroler gier
axis indeks osi (jedna z wartości SDL_GameControllerAxis)

Wartość zwracana

Zwraca stan osi (łącznie z 0) przy sukcesie lub 0 (również) przy niepowodzeniu
; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Uwagi

Indeksy osi rozpoczynają się od 0.

Stan jest wartością z zakresu od -32768 do 32767. Jednakże spusty mają zakres od 0 do 32767 (nigdy nie przyjmują wartości ujemnej).

Wersja

Funkcja dostępna od SDL 2.0.0.

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.