Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_GL_CreateContext
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby utworzyć kontekst OpenGL do użycia z oknem OpenGL i ustawić go jako bieżący.
SDL_GLContext SDL_GL_CreateContext(SDL_Window* window) |
window | okno, z którym ma być skojarzony kontekst. |
// Tryb okna MUSI zawierać SDL_WINDOW_OPENGL przy użyciu z OpenGL. SDL_Window *window = SDL_CreateWindow( "SDL2/OpenGL Demo", 0, 0, 640, 480, SDL_WINDOW_OPENGL|SDL_WINDOW_RESIZABLE); // Utwórz kontekst OpenGL skojarzony z tym oknem. SDL_GLContext glcontext = SDL_GL_CreateContext(window); // teraz można wywoływać funkcje GL. glClearColor(0,0,0,1); glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); SDL_GL_SwapWindow(window); // Po zakończeniu pracy z funkcjami OpenGL kontekst SDL_GLContext można usunąć. SDL_GL_DeleteContext(glcontext); |
SDL_GLContext jest synonimem void *.
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.