Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
©2021 mgr Jerzy Wałaszek
|
|
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
SDL2Interfejs SDL2:SDL_MouseButtonEvent |
|
|
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2. Oryginał znajdziesz pod tym adresem: https://wiki.libsdl.org/CategoryAPI.
SDL_MouseButtonEvent |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktura zawiera informację o zdarzeniu związanym z przyciskiem myszki. Pola danych
Uwagi
Struktura SDL_MouseButtonEvent należy do unii SDL_Event i jest używana przy
zgłaszaniu zdarzeń typu SDL_MOUSEBUTTONDOWN lub SDL_MOUSEBUTTONUP. Dostęp do nie
uzyskujesz poprzez pole zdarzenia button.
Zdarzenie SDL_MOUSEBUTTONDOWN lub SDL_MOUSEBUTTONUP występuje, gdy użytkownik naciska lub zwalnia przycisk na myszce. Pole button może przyjmować wartości:
Pole which może mieć wartość SDL_TOUCH_MOUSEID dla zdarzeń wygenerowanych przez urządzenie dotykowe, a nie przez rzeczywistą myszkę. Jeśli twoja aplikacja obsługuje już zdarzenie SDL_TouchFingerEvent, możesz zignorować je. Powiązane enumeracjePowiązane strukturyPowiązane funkcje |
![]() |
Zespół Przedmiotowy |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.