Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2023 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_UpdateTexture
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby uaktualnić dany prostokąt na teksturze nowymi danymi pikselowymi.
int SDL_UpdateTexture(SDL_Texture* texture, const SDL_Rect* rect, const void* pixels, int pitch) |
texture | tekstura do uaktualnienie. |
rect | struktura SDL_Rect reprezentująca powierzchnię do uaktualnienia lub NULL, aby uaktualnić całą teksturę. |
pixels | surowe dane pikselowe w formacie używanym przez teksturę. |
pitch | liczba bajtów w wierszu danych pikselowych, łącznie z odstępami pomiędzy liniami. |
Funkcja jest dosyć wolna, przeznaczona do użytku ze statycznymi teksturami, które nie zmieniają się zbyt często.
Jeśli tekstura ma być uaktualniana często, to lepiej utworzyć teksturę strumieniową i użyć funkcji blokujących przedstawionych poniżej. Chociaż ta funkcja będzie działać z teksturami strumieniowymi, to z powodów optymalizacji możesz nie otrzymać pikseli z powrotem, jeśli później zablokujesz tą teksturę.
![]() |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2023 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.