Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_UnlockSurface
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby uwolnić powierzchnię graficzną po bezpośrednim dostępie do pikseli.
void SDL_UnlockSurface(SDL_Surface* surface) |
surface | struktura SDL_Surface do odblokowania. |
/* Uczyń ważnym wskaźnik pikseli na powierzchni graficznej */ SDL_LockSurface(surface); /* Powierzchnia jest zablokowana */ /* Tutaj dokonaj bezpośredniego dostępu do pikseli na powierzchni */ SDL_UnlockSurface(surface); /* Powierzchnia jest teraz odblokowana */ |
Nie wszystkie powierzchnie wymagają blokowania. Jeśli makro SDL_MUSTLOCK(surface) daje wynik 0, to możesz czytać i zapisywać powierzchnię w dowolnym momencie, a format pikseli tej powierzchni nie będzie się zmieniał.
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.