Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_RenderGetD3D9Device

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_RenderGetD3D9Device

Użyj tej funkcji, aby otrzymać urządzenie D3D skojarzone z kontekstem graficznym.

Składnia

IDirect3DDevice9* SDL_RenderGetD3D9Device(SDL_Renderer* renderer)

Parametry funkcji

renderer kontekst graficzny, z którego należy pobrać skojarzone z nim urządzenie D3D.

Wartość zwracana

Zwraca urządzenie D3D skojarzone z danym kontekstem graficznym lub NULL, jeśli nie jest to kontekst D3D; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Uwagi

Gdy skończysz z urządzeniem, powinieneś je zwolnić, aby uniknąć wycieku zasobów.

Wersja

Funkcja dostępna od SDL 2.0.1.
Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.