Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_LockAudio
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Ta funkcja jest przestarzałym sposobem blokowania urządzenia dźwiękowego. Nowe programy powinny korzystać raczej z SDL_LockAudioDevice().
void SDL_LockAudio(void) |
void MyAudioCallback(void *userdata, Uint8* stream, int len) { printf("The audio callback is running!\n"); SDL_memset(stream, 0, len); // tylko cisza. printf("The audio callback is done!\n"); } // nie blokuj przez 2 sekundy. SDL_Delay(2000); // funkcja callback działa przez 2 sekundy. SDL_LockAudio(); printf("The audio callback can't be running right now!\n"); SDL_Delay(2000); // funkcja callback nie działa prze 2 sekundy. printf("Ok, unlocking!\n"); SDL_UnlockAudio(); SDL_Delay(2000); // funkcja callback działa przez 2 sekundy. |
SDL_LockAudioDevice(1); |
i jest przydatna jedynie wtedy, gdy użyłeś przestarzałej funkcji SDL_OpenAudio().
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.