Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_LockAudio

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_LockAudio

Ta funkcja jest przestarzałym sposobem blokowania urządzenia dźwiękowego. Nowe programy powinny korzystać raczej z SDL_LockAudioDevice().

Składnia

void SDL_LockAudio(void)

Przykładowy kod

void MyAudioCallback(void *userdata, Uint8* stream, int len)
{
    printf("The audio callback is running!\n");
    SDL_memset(stream, 0, len);  // tylko cisza.
    printf("The audio callback is done!\n");
}

// nie blokuj przez 2 sekundy.
SDL_Delay(2000);  // funkcja callback działa przez 2 sekundy.
SDL_LockAudio();
printf("The audio callback can't be running right now!\n");
SDL_Delay(2000);  // funkcja callback nie działa prze 2 sekundy.
printf("Ok, unlocking!\n");
SDL_UnlockAudio();
SDL_Delay(2000);  // funkcja callback działa przez 2 sekundy.

Uwagi

Ta funkcja odpowiada wywołaniu:
SDL_LockAudioDevice(1);

i jest przydatna jedynie wtedy, gdy użyłeś przestarzałej funkcji SDL_OpenAudio().

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.