Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_LoadWAV
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby załadować dane dźwiękowe WAVE z pliku.
SDL_AudioSpec* SDL_LoadWAV(const char* file, SDL_AudioSpec* spec, Uint8** audio_buf, Uint32* audio_len) |
file | nazwa pliku do załadowania. |
spec | struktura SDL_AudioSpec reprezentująca pożądany format wyjściowy. |
audio_buf | bufor dźwiękowy. |
audio_len | długość bufora dźwiękowego w bajtach. |
Funkcja zwraca NULL, jeśli pliku WAV nie można otworzyć, używa nieznanego formatu danych lub jest uszkodzony; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.
Gdy aplikacja skończy z danymi zwróconymi w audio_buf, powinna wywołać SDL_FreeWAV(), aby je zwolnić.
SDL_AudioSpec wav_spec; Uint32 wav_length; Uint8 *wav_buffer; /* Załaduj WAV */ if (SDL_LoadWAV("test.wav", &wav_spec, &wav_buffer, &wav_length) == NULL) { fprintf(stderr, "Could not open test.wav: %s\n", SDL_GetError()); } else { /* Zrób swoje z danymi WAV, a potem... */ SDL_FreeWAV(wav_buffer); } |
To makro istnieje po to, abyś mógł przekazać nazwę pliku do SDL_LoadWAV_RW() bez potrzeby zaprzątania sobie głowy funkcjami strumienia RWops API.
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.