Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
©2023 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_JoystickOpen
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby otworzyć joystick do użytku.
SDL_Joystick* SDL_JoystickOpen(int device_index) |
device_index | indeks joysticka. |
SDL_Joystick *joy; // Inicjalizuj podsystem joysticka SDL_InitSubSystem(SDL_INIT_JOYSTICK); // Sprawdź obecność joysticka if (SDL_NumJoysticks() > 0) { // Otwórz joystick joy = SDL_JoystickOpen(0); if (joy) { printf("Opened Joystick 0\n"); printf("Name: %s\n", SDL_JoystickNameForIndex(0)); printf("Number of Axes: %d\n", SDL_JoystickNumAxes(joy)); printf("Number of Buttons: %d\n", SDL_JoystickNumButtons(joy)); printf("Number of Balls: %d\n", SDL_JoystickNumBalls(joy)); } else { printf("Couldn't open Joystick 0\n"); } // Zamknij joystick, jeśli jest otwarty if (SDL_JoystickGetAttached(joy)) { SDL_JoystickClose(joy); } } |
Zanim będzie można otworzyć joystick do użytku, musi byc zainicjalizowany podsystem joysticka.
![]() |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2023 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.