Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_JoystickEventState
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby włączyć lub wyłączyć przetwarzanie zdarzeń joysticka.
int SDL_JoystickEventState(int state) |
state | może być jedną z wartości: SDL_QUERY, SDL_IGNORE lub SDL_ENABLE |
Uwaga: Możesz użyć -1, 0 lub 1 w miejscu odpowiednio SDL_QUERY, SDL_IGNORE lub SDL_ENABLE.
Jeśli parametr state ma wartość SDL_QUERY, to zwracany jest bieżący stan przetwarzania zdarzeń joysticka, w przeciwnym razie zostanie zwrócony nowy stan przetwarzania.
printf("%i\n", SDL_JoystickEventState(SDL_QUERY)); /* wypisuje 1 */ printf("%i\n", SDL_JoystickEventState(SDL_IGNORE)); /* wypisuje 0 */ printf("%i\n", SDL_JoystickEventState(SDL_QUERY)); /* wypisuje 0 */ |
Uwaga: Zaleca się pozostawienie włączonej obsługi zdarzeń joysticka.
OSTRZEŻENIE: Wywołanie tej funkcji może spowodować usunięcie wszystkich zdarzeń znajdujących się bieżąco w kolejce zdarzeń SDL.
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.