Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GetTouchFinger

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GetTouchFinger

Użyj tej funkcji, aby otrzymać obiekt związany z dotykiem przez palec na urządzeniu o określonym identyfikatorze i określonym indeksie palca.

Składnia

SDL_Finger* SDL_GetTouchFinger(SDL_TouchID touchID,
                               int         index)

Parametry funkcji

touchID identyfikator pożądanego urządzenia dotykowego.
index indeks pożądanego palca.

Wartość zwracana

Zwraca wskaźnik do obiektu SDL_Finger lub NULL, jeśli żaden obiekt nie mógł zostać znaleziony przy danym identyfikatorze i indeksie.

Uwagi

Zwrócony zasób jest własnością SDL i nie powinien być zwalniany przez aplikację użytkownika.

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.