Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GetTextureBlendMode

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GetTextureBlendMode

Użyj tej funkcji, aby otrzymać tryb wtapiania używanych przy operacjach kopiowania.

Składnia

int SDL_GetTextureBlendMode(SDL_Texture*   texture,
                            SDL_BlendMode* blendMode)

Parametry funkcji

texture tekstura do sprawdzenia.
blendMode wskaźnik danych wypełnianych bieżącym trybem wtapiania SDL_BlendMode; zobacz do Uwag.

Wartość zwracana

Zwraca 0 przy sukcesie lub ujemny kod błędu przy niepowodzeniu; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Uwagi

blendMode zostanie wypełniony jedną z następujących wartości:

SDL_BlendMode.top"> SDL_BlendMode.line-1"> SDL_BlendMode.line-2">
SDL_BLENDMODE_NONE bez wtapiania
dstRGBA = srcRGBA
SDL_BlendMode.line-4"> SDL_BLENDMODE_BLEND wtapianie alfa (przezroczystość)
dstRGB = (srcRGB * srcA) + (dstRGB * (1-srcA))
dstA = srcA + (dstA * (1-srcA))
SDL_BlendMode.line-7"> SDL_BLENDMODE_ADD wtapianie addytywne
dstRGB = (srcRGB * srcA) + dstRGB
dstA = dstA
SDL_BlendMode.line-10"> SDL_BLENDMODE_MOD modulacja koloru
dstRGB = srcRGB * dstRGB
dstA = dstA

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.