Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GetRelativeMouseState

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GetRelativeMouseState

Użyj tej funkcji, aby pobrać względny stan myszki.

Składnia

Uint32 SDL_GetRelativeMouseState(int* x,
                                 int* y)

Parametry funkcji

x wskaźnik danych wypełnianych współrzędną x ostatniej pozycji myszki.
y wskaźnik danych wypełnianych współrzędną y ostatniej pozycji myszki.

Wartość zwracana

Zwraca 32-bitową maskę przycisków myszki.

Uwagi

Bieżący stan przycisków zwracany jest w postaci maski bitowej, którą można testować przy użyciu makr SDL_BUTTON(X) (gdzie X zwykle oznacza 1 dla lewego przycisku, 2 dla środkowego i 3 dla prawego), a x i y są ustawiane na przesunięcie delta względem pozycji zwróconej przez ostatnie wywołanie SDL_GetRelativeMouseState() lub od czasu inicjalizacji zdarzenia. Dla x i y możesz przekazać wartość NULL, jesli te dane cię nie interesują.

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.