Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GetColorKey

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GetColorKey

Użyj tej funkcji, aby dostać klucz koloru (przezroczysty piksel) dla powierzchni.

Składnia

int SDL_GetColorKey(SDL_Surface* surface,
                    Uint32*      key)

Parametry funkcji

surface struktura SDL_Surface do sprawdzenia.
key wskaźnik wypełniany przezroczystym pikselem.

Wartość zwracana

Zwraca 0 przy sukcesie lub ujemny kod błędu przy niepowodzeniu
; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Jeśli powierzchnia nie posiada uaktywnionego klucza koloru, funkcja ta zwraca -1.

Uwagi

Klucz koloru jest pikselem w formacie używanym przez powierzchnię, jak generuje SDL_MapRGB().

Wersja

Funkcja dostępna od SDL 2.0.0.

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.