Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2023 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GetAudioDriver

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GetAudioDriver

Użyj tej funkcji, aby otrzymać nazwę wbudowanego sterownika dźwięku.

Składnia

const char* SDL_GetAudioDriver(int index)

Parametry funkcji

index indeks sterownika dźwięku; wartości przebiegają od 0 do SDL_GetNumAudioDrivers() - 1.

Wartość zwracana

Zwraca nazwę sterownika dźwięku lub NULL, jeśli podano zły indeks; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Przykładowy kod

int i;

for (i = 0; i < SDL_GetNumAudioDrivers(); ++i)
{
    printf("Audio driver %d: %s\n", i, SDL_GetAudioDriver(i));
}

Uwagi

Standardowo lista sterowników dźwięku jest zorganizowana w kolejności ich normalnej inicjalizacji; sterowniki, które wydają się bardziej rozsądne do wybrania (jak sądzą twórcy SDL), znajdują się na początku tej listy.

Nazwy wszystkich sterowników są proste, pisane małymi literami ASCII, np. "alsa", "coreaudio" lub "xaudio2". Nigdy nie zawierają znaków Unicode i nie mają być nazwami własnymi.

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2023 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.