Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GL_UnbindTexture

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GL_UnbindTexture

Użyj tej funkcji, aby odłączyć teksturę OpenGL/ES/ES2 od bieżącego kontekstu.

Składnia

int SDL_GL_UnbindTexture(SDL_Texture* texture)

Parametry funkcji

texture tekstura do odłączenia od bieżącego kontekstu OpenGL/ES/ES2.

Wartość zwracana

Zwraca 0 przy sukcesie lub -1, jeśli operacja nie jest obsługiwana.

Uwagi

Zobacz do przykładu z See SDL_GL_BindTexture(), gdzie pokazano sposób użycia tych funkcji.

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.