Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_GL_LoadLibrary

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_GL_LoadLibrary

Użyj tej funkcji, aby dynamicznie załadować bibliotekę OpenGL.

Składnia

int SDL_GL_LoadLibrary(const char* path)

Parametry funkcji

path nazwa biblioteki OpenGL zależna od platformy lub NULL, aby otworzyć standardową bibliotekę OpenGL.

Wartość zwracana

Zwraca 0 przy sukcesie lub ujemny kod błędu przy niepowodzeniu
; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.

Uwagi

Powinno to być wykonane po inicjalizacji sterownika grafiki, lecz przez otwarciem jakichkolwiek okien OpenGL. Jeśli nie jest załadowana żadna biblioteka OpenGL, to zostanie załadowana standardowa biblioteka przy otwarciu pierwszego okna OpenGL.

Jeśli to robisz, to będziesz potrzebował pobrać wszystkie funkcje GL używane przez twój program z biblioteki dynamicznej za pomocą SDL_GL_GetProcAddress().

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.