Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_GL_GetProcAddress
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji, aby otrzymać funkcję OpenGL wg nazwy.
void* SDL_GL_GetProcAddress(const char* proc) |
proc | nazwa funkcji OpenGL. |
typedef void (APIENTRY * GL_ActiveTextureARB_Func)(unsigned int); GL_ActiveTextureARB_Func glActiveTextureARB_ptr = 0; /* Pobierz wskaźnik funkcji */ glActiveTextureARB_ptr=(GL_ActiveTextureARB_Func) SDL_GL_GetProcAddress("glActiveTextureARB"); /* Do ciebie należy upewnienie się, że jest to właściwa funkcja do wywołania! */ glActiveTextureARB_ptr(GL_TEXTURE0_ARB); |
Jest kilka dziwactw przy wyszukiwaniu funkcji OpenGL, które wymagają dodatkowej uwagi ze strony aplikacji. Jednakże, jeśli kodujesz ostrożnie, możesz poradzić sobie z tymi dziwactwami bez tworzenia kodu zależnego od platformy:
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.