Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
©2021 mgr Jerzy Wałaszek
|
|
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
SDL2Interfejs SDL2:SDL_CreateTextureFromSurface |
|
|
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2. Oryginał znajdziesz pod tym adresem: https://wiki.libsdl.org/CategoryAPI.
SDL_CreateTextureFromSurface |
||||||
Użyj tej funkcji, aby utworzyć teksturę z istniejącej powierzchni graficznej. Składnia
Parametry funkcji
Wartość zwracanaZwraca utworzoną teksturę lub NULL przy błędzie; wywołaj funkcję SDL_GetError(),
aby otrzymać więcej informacji na temat błędu.
Przykładowy kod
Uwagi
Powierzchnia graficzna nie jest modyfikowana ani zwalniana przez tę funkcję.
Opcja SDL_TextureAccess dla utworzonej tekstury ma wartość SDL_TEXTUREACCESS_STATIC. Format pikseli utworzonej tekstury może być inny od formatu powierzchni. Użyj SDL_QueryTexture() w celu sprawdzenia formatu pikseli na teksturze. Powiązane funkcje |
![]() |
Zespół Przedmiotowy |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.