Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_CreateRGBSurfaceWithFormat
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Użyj tej funkcji do przydzielania powierzchni RGB.
SDL_Surface* SDL_CreateRGBSurfaceWithFormat(Uint32 flags, int width, int height, int depth, Uint32 format) |
flags | znaczniki są przestarzałe i powinny być ustawione na 0. |
width | szerokość w pikselach powierzchni do utworzenia. |
height | wysokość w pikselach powierzchni do utworzenia. |
depth | głębokość koloru w bitach powierzchni do utworzenia. |
format | format pikseli powierzchni do utworzenia. |
/* Utwórz 32-bitową powierzchnię z bajtami dla każdego piksela w kolejności R,G,B,A, czego oczekuje OpenGL w teksturach */ SDL_Surface* surf; surf = SDL_CreateRGBSurfaceWithFormat(0, width, height, 32, SDL_PIXELFORMAT_RGBA32); if (surf == NULL) { SDL_Log("SDL_CreateRGBSurfaceWithFormat() failed: %s", SDL_GetError()); exit(1); } |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.