Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_CloseAudioDevice

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_CloseAudioDevice

Użyj tej funkcji, aby zakończyć przetwarzanie dźwięku i zamknąć urządzenie dźwiękowe.

Składnia

void SDL_CloseAudioDevice(SDL_AudioDeviceID dev)

Parametry funkcji

dev urządzenie dźwiękowe otwarte poprzednio za pomocą SDL_OpenAudioDevice().

Przykładowy kod

extern SDL_AudioSpec want;
if (SDL_OpenAudio(&want, NULL) == 0)
{
    SDL_PauseAudio(0);
    SDL_Delay(5000);  // pozwól na odtwarzanie dźwięku przez 5 sekund.
    SDL_CloseAudio();
}

Uwagi

Aplikacja powinna zamykać otwarte urządzenia dźwiękowe, gdy już przestaną być potrzebne. Wywołanie tej funkcji spowoduje odczekanie, aż przestanie działać funkcja wywoływana zwrotnie danego urządzenia dźwiękowego i zostanie zwolniona karta dźwiękowa, a następnie wyczyszczony stan wewnętrzny. Gdy nastąpi powrót z tej funkcji, dane urządzenie dźwiękowe nie będzie już nic odtwarzało.

Identyfikator urządzenia staje się nieaktualny, skoro tylko urządzenie zostanie zamknięte, i moze zostać natychmiast wykorzystany ponownie w nowym wywołaniu SDL_OpenAudioDevice().

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.