Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_AudioInit

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_AudioInit

Użyj tej funkcji, aby dokonać inicjalizacji wybranego sterownika dźwięku.

Składnia

int SDL_AudioInit(const char* driver_name)

Parametry funkcji

driver_name nazwa sterownika dźwięku.

Wartość zwracana

Zwraca 0 przy sukcesie lub ujemny kod błędu przy niepowodzeniu
; wywołaj funkcję SDL_GetError(), aby otrzymać więcej informacji.

Przykładowy kod

int i;

for (i = 0; i < SDL_GetNumAudioDrivers(); ++i) {
    const char* driver_name = SDL_GetAudioDriver(i);
    if (SDL_AudioInit(driver_name)) {
        printf("Audio driver failed to initialize: %s\n", driver_name);
        continue;
    }
    SDL_AudioQuit();
}

Uwagi

Ta funkcja jest używana wewnętrznie i nie powinieneś z niej korzystać, chyba że masz potrzebę wyznaczenia określonego sterownika dźwięku do użytku w aplikacji. Zwykle powinieneś użyć SDL_Init() lub SDL_InitSubSystem().

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.