Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_SysWMinfo
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Struktura zawiera informację zależną od systemu na temat okna.
Wszystkie podsystemy | ||
SDL_version | version | struktura SDL_version zawierająca bieżącą wersję SDL. |
SDL_SYSWM_TYPE | subsystem | rodzaj systemu okienkowego; zobacz do Uwag. |
int | dummy | nieużywane (wspomaga kompilatory, gdy nie jest dostępny żaden specyficzny system). |
SDL_SYSWM_WINDOWS | ||
HWND | win.window | uchwyt okna. |
HDC | win.hdc | kontekst graficzny okna (>= SDL 2.0.4). |
HINSTANCE | win.hinstance | egzemplarz okna (>= SDL 2.0.6). |
SDL_SYSWM_WINRT (>= SDL 2.0.3) | ||
IInspectable* | winrt.window | WinRT CoreWindow. |
SDL_SYSWM_X11 | ||
Display* | x11.display | ekran X11. |
Window | x11.window | okno X11. |
SDL_SYSWM_DIRECTFB | ||
IDirectFB* | dfb.dfb | główny interfejs DirectFB. |
IDirectFBWindow* | dfb.window | uchwyt okna DirectFB. |
IDirectFBSurface* | dfb.surface | interfejs klienta DirectFB. |
SDL_SYSWM_COCOA | ||
NSWindow* | cocoa.window | okno Cocoa. |
SDL_SYSWM_UIKIT | ||
UIWindow* | uikit.window | okno UIKit. |
GLuint | uikit.framebuffer | bufor obrazowy widoku GL; musi być powiązany przy tworzeniu grafiki na ekranie za pomocą GL (>= SDL 2.0.4). |
GLuint | uikit.colorbuffer | bufor koloru widoku GL; musi być powiązany przy wywołaniu SDL_GL_SwapWindow() (>= SDL 2.0.4). |
GLuint | uikit.resolveFramebuffer | bufor obrazowy zawierający wynikowy bufor koloru, gdy używane jest MSAA (>= SDL 2.0.4). |
SDL_SYSWM_WAYLAND (>= SDL 2.0.2) | ||
wl_display* | wl.display | ekran Wayland. |
wl_surface* | wl.surface | powierzchnia Wayland. |
wl_shell_surface* | wl.shell_surface | powierzchnia powłoki Wayland (uchwyt menadżera okien). |
SDL_SYSWM_MIR (>= SDL 2.0.2) | ||
MirConnection* | mir.connection | połączenie z serwerem ekranu Mir. |
MirSurface* | mir.surface | powierzchnia Mir. |
SDL_SYSWM_ANDROID (>= SDL 2.0.4) | ||
ANativeWindow* | android.window | okno systemu Android. |
EGLSurface | android.surface | powierzchnia Android EGL. |
SDL_SYSWM_VIVANTE (>= SDL 2.0.5) | ||
EGLNativeDisplayType | vivante.display | rodzaj ekranu Vivante EGL. |
EGLNativeWindowType | vivante.window | rodzaj okna Vivante EGL. |
Struktura przechowuje niskopoziomową informację o oknie oraz używanym podsystemie okienkowym, jednym z:
SDL_SYSWM_UNKNOWN | |
SDL_SYSWM_TYPE.line-3"> SDL_SYSWM_WINDOWS | Microsoft Windows. |
SDL_SYSWM_TYPE.line-4">SDL_SYSWM_X11 | X Window System. |
SDL_SYSWM_TYPE.line-5"> SDL_SYSWM_DIRECTFB | DirectFB. |
SDL_SYSWM_TYPE.line-6"> SDL_SYSWM_COCOA | Apple Mac OS X. |
SDL_SYSWM_TYPE.line-7"> SDL_SYSWM_UIKIT | Apple iOS. |
SDL_SYSWM_TYPE.line-8"> SDL_SYSWM_WAYLAND | Wayland (>= SDL 2.0.2). |
SDL_SYSWM_TYPE.line-9">SDL_SYSWM_MIR | Mir (>= SDL 2.0.2). |
SDL_SYSWM_TYPE.line-10"> SDL_SYSWM_WINRT | WinRT (>= SDL 2.0.3). |
SDL_SYSWM_TYPE.line-11"> SDL_SYSWM_ANDROID | Android (>= SDL 2.0.4). |
SDL_SYSWM_TYPE.line-12"> SDL_SYSWM_VIVANTE | Vivante (>= SDL 2.0.5). |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.