Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
©2021 mgr Jerzy Wałaszek
|
|
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
SDL2Interfejs SDL2:SDL_JoyHatEvent |
|
|
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2. Oryginał znajdziesz pod tym adresem: https://wiki.libsdl.org/CategoryAPI.
SDL_JoyHatEvent |
||||||||||||||||||||||||||||||
Struktura zawiera informację o zdarzeniu zmiany pozycji grzybka joysticka. Pola danych
Uwagi
Struktura SDL_JoyHatEvent należy do unii SDL_Event i jest używana przy
zgłaszaniu zdarzenia typu SDL_JOYHATMOTION. Dostęp następuje poprzez pole
zdarzenia jhat.
Zdarzenie SDL_JOYHATMOTION występuje, gdy użytkownik porusza grzybkiem joysticka. Pole value może przyjmować następujące wartości:
Zero oznacza, iż grzybek jest w położeniu neutralnym. Powiązane enumeracjePowiązane strukturyPowiązane funkcje |
![]() |
Zespół Przedmiotowy |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.