Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
©2021 mgr Jerzy Wałaszek
|
|
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
SDL2Interfejs SDL2:SDL_JoyBallEvent |
|
|
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2. Oryginał znajdziesz pod tym adresem: https://wiki.libsdl.org/CategoryAPI.
SDL_JoyBallEvent |
||||||||||||||||||
Struktura zawiera informację o zdarzeniu ruchu kulką joysticka. Pola danych
Uwagi
Struktura SDL_JoyBallEvent należy do unii SDL_Event i jest używana przy
zgłaszaniu zdarzenia typu SDL_JOYBALLMOTION. Dostęp do niej uzyskasz przez
pole zdarzenia jball.
Zdarzenie SDL_JOYBALLMOTION występuje, gdy użytkownik poruszy kulka manipulatora w joysticku. Manipulatory kulkowe zwracają jedynie ruch względny. Jest to zmiana w położeniu kulki w stosunku do poprzednio pobranego zdarzenia (w poprzednim obiegu pętli zdarzeń). Powiązane enumeracjePowiązane strukturyPowiązane funkcje |
![]() |
Zespół Przedmiotowy |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.