Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2024 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_HapticRamp

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_HapticRamp

Struktura zawiera wzorzec efektu rampy haptic.

Pola danych

Nagłówek
Uint16 type SDL_HAPTIC_RAMP.
SDL_HapticDirection"> SDL_HapticDirection direction kierunek efektu.
Odtwarzanie
Uint32 length czas trwania efektu.
Uint16 delay opóźnienie przed startem efektu.
Wyzwalanie
Uint16 button przycisk wyzwalający efekt.
Uint16 interval czas, po którym efekt może zostać ponownie wyzwolony.
Rampa
Sint16 start początkowy poziom siły.
Sint16 end końcowy poziom siły.
Obwiednia
Uint16 attack_length czas trwania narastania.
Uint16 attack_level poziom przy starcie narastania.
Uint16 fade_length czas trwania zanikania.
Uint16 fade_level poziom przy końcu zanikania.

Uwagi

Ta struktura przeznaczona jest wyłącznie dla efektu SDL_HAPTIC_RAMP.

Efekt rampy rozpoczyna się od startowej siły i kończy na sile końcowej. Jest rozszerzeniem efektu liniowego. Jeśli użyjesz narastania i zanikania z rampą, to efekty się zsumują z efektem rampy, co spowoduje, iż efekt stanie się funkcją kwadratową zamiast liniowej.

Powiązane struktury

Powiązane funkcje


Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2024 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.