Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2024 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_HapticRamp
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Struktura zawiera wzorzec efektu rampy haptic.
Nagłówek | ||
Uint16 | type | SDL_HAPTIC_RAMP. |
SDL_HapticDirection"> SDL_HapticDirection | direction | kierunek efektu. |
Odtwarzanie | ||
Uint32 | length | czas trwania efektu. |
Uint16 | delay | opóźnienie przed startem efektu. |
Wyzwalanie | ||
Uint16 | button | przycisk wyzwalający efekt. |
Uint16 | interval | czas, po którym efekt może zostać ponownie wyzwolony. |
Rampa | ||
Sint16 | start | początkowy poziom siły. |
Sint16 | end | końcowy poziom siły. |
Obwiednia | ||
Uint16 | attack_length | czas trwania narastania. |
Uint16 | attack_level | poziom przy starcie narastania. |
Uint16 | fade_length | czas trwania zanikania. |
Uint16 | fade_level | poziom przy końcu zanikania. |
Efekt rampy rozpoczyna się od startowej siły i kończy na sile końcowej. Jest rozszerzeniem efektu liniowego. Jeśli użyjesz narastania i zanikania z rampą, to efekty się zsumują z efektem rampy, co spowoduje, iż efekt stanie się funkcją kwadratową zamiast liniowej.
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2024 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.