Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
©2021 mgr Jerzy Wałaszek
|
|
Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek |
SDL2Interfejs SDL2:SDL_WindowFlags |
|
|
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2. Oryginał znajdziesz pod tym adresem: https://wiki.libsdl.org/CategoryAPI.
SDL_WindowFlags |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Enumeracja stanów okienek. Wartości
Przykładowy kod
UwagiZnacznik SDL_WINDOW_OPENGL przygotowuje twoje okno do użycia z OpenGL, lecz wciąż będziesz musiał utworzyć kontekst OpenGL za pomocą SDL_GL_CreateContext() po utworzeniu okna, przed wywołaniem jakiejkolwiek funkcji OpenGL. W systemie Apple OS X musisz ustawić własność NSHighResolutionCapable Info.plist na YES, inaczej nie dostaniesz powierzchni OpenGL o wysokim DPI. WersjaEnumeracja dostępna od SDL 2.0.0.
Powiązane funkcje |
![]() |
Zespół Przedmiotowy |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.