Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2023 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_BlendMode

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_BlendMode

Enumeracja trybów wtapiania używanych w SDL_RenderCopy() i w operacjach rysowania (prostokąty, wypełnienia prostokątów, linie, punkty i czyszczenie powierzchni rysunkowej).

Wartości

SDL_BLENDMODE_NONE bez wtapiania
  dstRGBA = srcRGBA
SDL_BLENDMODE_BLEND wtapianie alfa
  dstRGB = (srcRGB * srcA) + (dstRGB * (1-srcA))
  dstA = srcA + (dstA * (1-srcA))
SDL_BLENDMODE_ADD wtapianie addytywne
  dstRGB = (srcRGB * srcA) + dstRGB
  dstA = dstA
SDL_BLENDMODE_MOD modulacja koloru
  dstRGB = srcRGB * dstRGB
  dstA = dstA

Powiązane struktury

Powiązane funkcje

Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2023 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.