Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie ![]() Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2023 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_AudioStatus
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Enumeracja stanów urządzenia audio.
SDL_AUDIO_STOPPED | – | urządzenie audio zatrzymane. |
SDL_AUDIO_PLAYING | – | urządzenie audio odtwarza dźwięk. |
SDL_AUDIO_PAUSED | – | urządzenie audio wstrzymane. |
void printStatus(SDL_AudioDeviceID dev) { switch (SDL_GetAudioDeviceStatus(dev)) { case SDL_AUDIO_STOPPED: printf("stopped\n"); break; case SDL_AUDIO_PLAYING: printf("playing\n"); break; case SDL_AUDIO_PAUSED: printf("paused\n"); break; default: printf("???"); break; } } // urządzenie uruchomione w trybie wstrzymanym SDL_AudioDeviceID dev; dev = SDL_OpenAudioDevice(NULL, 0, &desired, &obtained, 0); if (dev != 0) { printStatus(dev); // wypisuje "paused" SDL_PauseAudioDevice(dev, 0); printStatus(dev); // wypisuje "playing" SDL_PauseAudioDevice(dev, 1); printStatus(dev); // wypisuje "paused" SDL_CloseAudioDevice(dev); printStatus(dev); // wypisuje "stopped" } |
![]() |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2023 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.