Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_HINT_VIDEO_WIN_D3DCOMPILER

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_HINT_VIDEO_WIN_D3DCOMPILER

Opcja określa, który kompilator shaderów należy wstępnie załadować, gdy są używane binaria Chrome ANGLE.

Wartości

d3dcompiler_46.dll standardowy, najlepszy dla systemów Vista i późniejszych
d3dcompiler_43.dll wsparcie dla XP.
none bez ładowania żadnej biblioteki, przydatne, jeśli dokonałeś kompilacji ANGLE ze źródeł i dołączyłeś kompilator do swoich plików binarnych.

Standard

Standardowo zostanie użyty "d3dcompiler_46.dll".

Uwagi

SDL posiada wsparcie EGL i OpenGL ES2 support w Windows poprzez projekt ANGLE. Może używać dwóch różnych zbiorów plików binarnych, tych skompilowanych przez użytkownika ze źródeł lub tych udostępnionych przez przeglądarkę Chrome. W drugim przypadku pliki binarne wymagają, aby SDL załadowało DLL udostępniające kompilator shaderów.

Wersja

Dostępne od SDL 2.0.2.
Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.