Serwis Edukacyjny Nauczycieli w I-LO w Tarnowie Materiały dla uczniów liceum |
Wyjście Spis treści Wstecz Dalej
Autor artykułu: mgr Jerzy
Wałaszek |
©2025 mgr Jerzy Wałaszek
|
SDL_HINT_FRAMEBUFFER_ACCELERATION
SPIS TREŚCI |
Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.
Opcja określa sposób wykorzystania przyspieszenia 3D z SDL_GetWindowSurface().
0 | – | wyłączenie przyspieszenia 3D. |
1 | – | włączenie przyspieszenia 3D przy wykorzystaniu standardowego kontekstu graficznego. |
X | – | włączenie przyspieszenia 3D z wykorzystaniem X, gdzie X jest jednym z dostępnych sterowników graficznych (np. "direct3d", "opengl", itp.). |
Zespół Przedmiotowy Chemii-Fizyki-Informatyki w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie ul. Piłsudskiego 4 ©2025 mgr Jerzy Wałaszek |
Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.
Pytania proszę przesyłać na adres email:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe.