Serwis Edukacyjny
Nauczycieli
w I-LO w Tarnowie

obrazek

Materiały dla uczniów liceum

  Wyjście       Spis treści       Wstecz       Dalej  

Autor artykułu: mgr Jerzy Wałaszek
Uaktualniono: 31.07.2022

©2022 mgr Jerzy Wałaszek
I LO w Tarnowie

Interfejs SDL2:

SDL_HINT_FRAMEBUFFER_ACCELERATION

SPIS TREŚCI

Rozdział jest tłumaczeniem oryginalnej instrukcji dla biblioteki SDL2.

SDL_HINT_FRAMEBUFFER_ACCELERATION

Opcja określa sposób wykorzystania przyspieszenia 3D z SDL_GetWindowSurface().

Wartości

0 wyłączenie przyspieszenia 3D.
1 włączenie przyspieszenia 3D przy wykorzystaniu standardowego kontekstu graficznego.
X włączenie przyspieszenia 3D z wykorzystaniem X, gdzie X jest jednym z dostępnych sterowników graficznych (np. "direct3d", "opengl", itp.).

Standard

Standardowo SDL stara się jak najlepiej odgadnąć, czy należy stosować przyspieszenie sprzętowe na każdej z platform.

Uwagi

SDL może próbować przyspieszać sprzętowo powierzchnię ekranu zwróconą przez SDL_GetWindowSurface() przez wykorzystanie tekstur strumieniowych z akceleracją 3D. Opcja ta kontroluje ten proces.
Na początek:  podrozdziału   strony 

Zespół Przedmiotowy
Chemii-Fizyki-Informatyki

w I Liceum Ogólnokształcącym
im. Kazimierza Brodzińskiego
w Tarnowie
ul. Piłsudskiego 4
©2022 mgr Jerzy Wałaszek

Materiały tylko do użytku dydaktycznego. Ich kopiowanie i powielanie jest dozwolone
pod warunkiem podania źródła oraz niepobierania za to pieniędzy.

Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, zablokuj je w swojej przeglądarce.

Informacje dodatkowe.