![]() |
![]() ![]() ![]()
|
©2008 mgr Jerzy
Wałaszek |
[1] | http://archiwum.wiz.pl/1996/96081700.asp, | |
[2] | Halliday D., Resnick R., Fizyka, t. 2, PWN, W-wa 1984, | |
[3] | Szczeniowski S., Fizyka doświadczalna, cz. IV, PWN, W-wa, 1974, Derfel G., Tajemnice światła spolaryzowanego, Wiedza i życie, rocznik 1996, http://wiz.icm.edu.pl/96081700.HTM, | |
[4] | Falandysz L. Fizyka i astronomia, Zbiór zadań. Zakres rozszerzony. Operon. Wydawnictwo Pedagogiczne, Gdynia 2003, | |
[5] | Grammarkow A., G., Zadania z optyki i fizyki atomowej, PWN, W-wa, 1977, Irodow I., E., Sawieljew I., W., Zamsza O., I., Zbiór zadań z fizyki, PWN, W-wa, 1976, | |
[6] | Encyklopedia fizyki, t.2, PWN, 1973, |
Budowanie programu w sposób przedstawiony w artykule może budzić zastrzeżenia informatyka-profesjonalisty. Zdecydowałem się jednak na takie podejście ze względów dydaktycznych. Musimy pamiętać, że materiały zamieszczane na stronach edukacyjnych SERWISU EDUKACYJNEGO I LO są przede wszystkim kierowane do uczniów. Postępowanie ”od szczegółu do ogółu”, pozwala odpowiednio stopniować trudność stawianego problemu i jest otwarte nawet dla ucznia, który stawia dopiero pierwsze kroki na polu algorytmiki i programowania. Pozwala jednocześnie dostosować wymagania do jego aktualnego stanu wiadomości i umiejętności.
![]() | I Liceum Ogólnokształcące |
Pytania proszę przesyłać na adres email: i-lo@eduinf.waw.pl
W artykułach serwisu są używane cookies. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać,
zablokuj je w swojej przeglądarce.
Informacje dodatkowe