2012

 

Tutaj zamieszczamy odpowiedzi na listy wysłane przez czytelników do naszego serwisu edukacyjnego, które wg naszej opinii są warte publicznej odpowiedzi ze względu na powtarzający się charakter lub poruszane w nich zagadnienia.


Pytanie czytelnika:

Sprawdziłem wasz artykuł i sądzę, że jest on zły. Przekonajcie mnie, jeśli jest inaczej ...

Odpowiedź:

Chłopie, a nie prościej iść i poszukać sobie wiedzy gdzie indziej. Owszem, zdarzają się błędy w artykułach, wszakże błądzenie jest rzeczą ludzką. Wskaż miejsce błędu, to możemy podyskutować. A tak, to sam rozumiesz... Nie mam czasu na głupie dyskusje i przekonywanie kogoś do czegoś, co jest oczywiste.


Pytanie czytelnika:

Próbowałem zainstalować waszą bibliotekę XXX, ale nic z tego nie wychodzi. Co robię źle?

Odpowiedź:

Nie jestem wróżką i nie wiem, co robisz źle. Sposób instalacji jest opisany krok po kroku. Został kilkakrotnie sprawdzony na różnym sprzęcie. Zatem albo masz błędy w konfiguracji swojego komputera, albo po prostu nie umiesz czytać instrukcji ze zrozumieniem. W obu przypadkach nic nie poradzę.


Pytanie czytelnika:

Wasz artykuł XXX jest do kitu, nie znalazłem czego szukałem.

Odpowiedź:

To poszukaj gdzie indziej. Nasze artykuły nie są alfą i omegą i nie mogą zawierać wszystkiego, co ktoś chciałby w nich znaleźć. Pisze o tym jak wół we wstępie lub w nagłówku strony... wiem, trzeba przeczytać i zrozumieć, a to już trudne.


Pytanie czytelnika:

Dlaczego artykuły są niedokończone?

Odpowiedź:

No właśnie... dlaczego nie są dokończone? A dlaczego doba ma tylko 24 godziny? A dlaczego ludzie mają do załatwienia tyle spraw? Zupełnie tego nie rozumiem.